Pular para o conteúdo principal

The Moment I Met You

*imagem meramente ilustrativa*

De volta com uma nova música original escrita por mim mesmo para vocês. Ela é constituída mais ou menos como "Haunted" e "Partition" (ambas da Beyoncé): duas músicas em uma, duas partes separadas. É sobre quando se conhece alguém.



People now just walk going nowhere, 
I got surprised when I saw you there
Never though about love at first talk 
But people say, “go ahead, give a shot in the dark”

I was scared, never fell in love before 
If I knew, I’d never be in that same place you were
I’ve already seen the called "one-night stand” 
Never though that you could be my quicksand

I knew you were totally out of my hands 
But loving you was also totally out of my plans
People say, “wait for the right person in right time” 
So I’m imagining here if this feeling is like a heavy crime
____________________________________________________

I remember what I felt that moment
I didn't even care about the lost bus
We started to talk about a donut
And about things that were done by us

I almost asked your number
Because you were so funny and easy to talk
But then a girl came and touched your shoulders
I decided to go and go home in a walk

But I just didn't know at that time
That I would see you again
And the idea of you being mine
Never passed by my brain

Postagens mais visitadas deste blog

"O Curioso Caso de Daniel Boone": Dreamcast [ATT]

Hello from the other side!

Segue abaixo a lista de personagens e seus respectivos "atores/atrizes dos sonhos dos autores da fic":

"Save Me" (da trilha sonora inspirada de Summertime Sadness)

Espero que gostem dessa canção. Escrevi-a para demonstrar meu amor pela fanfic "Summertime Sadness", escrita pela minha melhor amiga Natasha (que usa o pseudônimo Anne Bridge) <3 font="">


Everything is falling around me And I’m afraid of falling along with it There’s nothing here in me to see There’s only the woman I used to be
The devil found out my weakness The devil found out our secret And he said he can’t leave me in peace So my life ends here, with no sequel
There was not something to hold on to Until I hear your voice in my mind It gives me hope, it gives me hope You may be the only one who can save my life Tell me, can you save me? Can you save me? Can you save me from this end? Tell me, can you save me? Can you save me? Can you save me from this end?
The memories of us together They make me wanna live for sure While the devil holds my shoulder And tells

"A Life Without You"

Sim, crianças. Não se passou nem um dia direito e eu já tô aqui com outra música que compus. Na verdade, eu a escrevi em 2016, mas a encontrei em meus arquivos hoje e quis mostrar a vocês.  "A Life Without You" é uma das minhas composições favoritas porque experimentei uma nova linha de composição, mostrando fatos de um dia-a-dia e os misturando com os sentimentos do "eu lírico". Eu a escrevi ouvindo "Pills N Potions", da Nicki Minaj, e acabei relacionando as batidas da música dela com a metrificação dos versos aqui; então, se quiserem ouvi-la também enquanto leem, é uma boa. Espero que gostem dessa também <3 font="">